"מגיפת ספטמבר" • קופות החולים החלו לחסן נגד נגיף השפעת

    באיגוד רופאי הילדים קוראים להורים להיערך להתפרצות השפעת הצפויה בחורף ולחסן את ילדיהם לשפעת
    ארי וידר No Comments on "מגיפת ספטמבר" • קופות החולים החלו לחסן נגד נגיף השפעת

    באיגוד ממליצים על דרכי מניעה פשוטות הכוללות גם רחצת ידיים תכופה ושיעול לתוך המרפק. לגבי כל הילדים הרגישים בדרכי הנשימה והמטופלים בטיפול מונע – מומלץ להקפיד לקחתו כעת

    באיגוד רופאי הילדים קוראים להורים להיערך להתפרצות השפעת הצפויה בחורף ולחסן את ילדיהם לשפעת
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קופות החלו בימים האחרונים לחסן נגד נגיף השפעת ובאיגוד רופאי הילדים מדווחים על עלייה משמעותית בתחלואת ילדים, עם החזרה לבתי הספר ולגנים. מנתוני איגוד רופאי הילדים עולה כי אלפי מקרים של שפעת התגלו בכל רחבי הארץ, ומדובר בעלייה ניכרת לעומת השבוע שעבר.

    התופעה – "מגיפת ספטמבר" –  חוזרת על עצמה כל שנה בתקופה זו, גם מהידבקות ילד מילד וגם מהתלקחות שיעול וקוצר נשימה אצל ילדים עם נטייה לרגישות יתר בדרכי הנשימה וילדים אסטמטים.

    באיגוד ממליצים לא להחזיר ילדים לגן או לבית הספר, כדי שלא ידביקו את חבריהם, במקרים הבאים: חום  – עד חלוף 24 שעות מירידת החום. שלשולים – עד חלוף 24 שעול ללא שלשולים. פצעים בפה המלווים בריור  – עד חלוף הריור. דלקת עיניים עם הפרשה מוגלתית – עד תום ההפרשה. אבעבועות רוח  – עד שהפצעים יבשים. בהתאם לחוזר מנכ"ל משרד החינוך אין צורך באישור רופא אלא רק אם מדובר מעל 5 ימי היעדרות.

    באיגוד ממליצים על דרכי מניעה פשוטות הכוללות גם רחצת ידיים תכופה ושיעול לתוך המרפק. לגבי כל הילדים הרגישים בדרכי הנשימה והמטופלים בטיפול מונע – מומלץ להקפיד לקחתו כעת.

    באיגוד רופאי הילדים קוראים להורים להיערך להתפרצות השפעת הצפויה בחורף ולחסן את ילדיהם לשפעת.



    0 תגובות